29
0

Cartel executes officials in Colombia, Aftermath1998 views

Alleged officials executed in Colombia


Follow us :@LeakedReality on Twitter| LeakedReality on Facebook


Related videos

10 Responses

10
Leave a Reply

Please Login to comment
10 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
Anti-SocialIzzy OrizzinioshenIWOULDPREFERNOTTOHitman Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
<span class="flag-icon flag-icon-fr"></span>olabadie
Member
King
olabadie
Offline
(Points 577)

yep they look dead tome too!

<span class="flag-icon flag-icon-be"></span>MourningWood
Elite
King
MourningWood
Offline
(Points 880)

Snitches and officials gets bullets in S.America!

<span class="flag-icon flag-icon-gb"></span>crazyEyes
Member
King
crazyEyes
Offline
(Points 582)

What a shithole, holly fuck its brutal!!

<span class="flag-icon flag-icon-pl"></span>Orville
Member
Loyal
Orville
Offline
(Points 494)

Damn they all got a headshot, clean kill!

<span class="flag-icon flag-icon-gb"></span>BritSam
Elite
King
BritSam
Offline
(Points 1251)

feel sorry for the dude whos gonna clean that shit now, lol

<span class="flag-icon flag-icon-ru"></span>Hitman
Member
Loyal
Hitman
Offline
(Points 38)

still alive wtf? shitty hitman!

<span class="flag-icon flag-icon-no"></span>IWOULDPREFERNOTTO
VIP
King
IWOULDPREFERNOTTO
Offline
(Points 2225)

Fat man is already on the road to recovery …

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>oshen
Elite
Trusted
oshen
Offline
(Points 1891)

The fatties are still technically alive. Brain dead, but alive. Damn! Not for long tho.

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Izzy Orizzini
VIP
Winner
Izzy Orizzini
Offline
(Points 10518)

Mucho sangre!!! grin

<span class="flag-icon flag-icon-va"></span>Anti-Social
Elite
King
Anti-Social
Offline
(Points 12171)

Mental note: Don’t go to Columbia…..