122
5

Chick Gets A Beating After Throwing A Milk In Mcdonald’s Worker’s Face! “Pick Your Fights Carefully”5335 views

Chick Gets A Beating After Throwing A Milk In Mcdonald’s Worker’s Face! “Pick Your Fights Carefully”


Follow us :@LeakedReality on Twitter| LeakedReality on Facebook


Related videos

24 Responses

24
Leave a Reply

Please Login to comment
20 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
23 Comment authors
Faux AmericanagordyclownbottomrugerminiBritSamLeakedReality Rules Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
<span class="flag-icon flag-icon-es"></span>Harold3D
Elite
King
Harold3D(Points 693)

damn she got that tray on her face, lol

<span class="flag-icon flag-icon-fr"></span>olabadie
Member
King
olabadie(Points 660)

yet continued like noting.. haha

<span class="flag-icon flag-icon-ie"></span>Im Bathman
Member
Trusted
Im Bathman(Points 175)

they call her bulldozer.. now you know why son.

<span class="flag-icon flag-icon-mc"></span>Asswood
Member
Trusted
Asswood(Points 245)

oh wow, the big bitch took the chair from her like she was a baby toddler? damn bitch!!

<span class="flag-icon flag-icon-il"></span>Serial Snowman
Member
Trusted
Serial Snowman(Points 343)

Big mamma is like hulk, hulk smash!!

<span class="flag-icon flag-icon-de"></span>Hackett
Member
Trusted
Hackett(Points 256)

almost like Andrea the giant with tits!

<span class="flag-icon flag-icon-pk"></span>Hassan Ali
Elite
Loyal
Hassan Ali(Points 3192)

ass got whooped, lesson learned, don’t mess with big bitches, u lil shit!

<span class="flag-icon flag-icon-au"></span>HappyCow
Member
Trusted
HappyCow(Points 359)

damn nigga ate that chink like she ates her breakfast!!

<span class="flag-icon flag-icon-it"></span>Logan
Member
Loyal
Logan(Points 110)

Damn the titties was even trying to get away!! damn big ass bitch!!

<span class="flag-icon flag-icon-af"></span>Evil Josh
Elite
Trusted
Evil Josh(Points 1040)

this turned me on, fuck yeah beat up! Looks like Hulk won this round

<span class="flag-icon flag-icon-is"></span>Cedrick
Member
Trusted
Cedrick(Points 207)

Came in for a Mcmuffins and went out with mctitties

<span class="flag-icon flag-icon-cn"></span>Jerry Liu
Member
Trusted
Jerry Liu(Points 2912)

Chinese hoe learned her lesson, dont fuck with big bitches moron!

<span class="flag-icon flag-icon-it"></span>Tony the two toe
Elite
Loyal
Tony the two toe(Points 455)

cant believe she gave her a tray on her head, LMAO

<span class="flag-icon flag-icon-lc"></span>Exorcist
Member
Loyal
Exorcist(Points 367)

“Don’t try me.”?? bitch you just got destroyed!! whats left to try? LMAO

<span class="flag-icon flag-icon-gb"></span>Howe
Member
Loyal
Howe(Points 340)

What the hell is she doing with her tits out, damn this got me turned on too!!

<span class="flag-icon flag-icon-cf"></span>Game Changer
Member
Loyal
Game Changer(Points 495)

Colorful diversity!! chink vs nigger lmao!

<span class="flag-icon flag-icon-ae"></span>Mytur
Elite
King
Mytur(Points 21272)

“Hulk mad! Hulk not like milk! Hulk work at Walmart now!”

<span class="flag-icon flag-icon-ae"></span>Mytur
Elite
King
Mytur(Points 21272)

.

images (2).jpeg
<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>rugermini
VIP
Winner
rugermini(Points 16110)

lol

b73.gif
<span class="flag-icon flag-icon-at"></span>wharris
Elite
Loyal
wharris(Points 264)

welcome to McD whatcha want cunt! ?

<span class="flag-icon flag-icon-hn"></span>LeakedReality Rules
Elite
Trusted

daaang everybody was kung fu fighting haaaaaaaaa didididididi!!

<span class="flag-icon flag-icon-gb"></span>BritSam
Elite
King
BritSam(Points 1558)

god damn…… this girl……… get her an agent dude, bitch is ready to box!

<span class="flag-icon flag-icon-cx"></span>gordyclownbottom
Elite
Trusted
gordyclownbottom(Points 2201)

I’d pay to see a 10 round fight between these two.

<span class="flag-icon flag-icon-is"></span>Faux Americana
Elite
King
Faux Americana(Points 5676)

I rate this fight 7/10 (on the Richter scale).