23
1

Robotic workers are real, this is Russia1214 views

Robotic workers are real, this is Russia


Follow us :@LeakedReality on Twitter| LeakedReality on Facebook


Related videos

11 Responses

11
Leave a Reply

Please Login to comment
7 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
9 Comment authors
willybonkaKingCosworthFaux AmericanaSeeD CommandKopper Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
<span class="flag-icon flag-icon-tw"></span>钟耀汉
Elite
Trusted
钟耀汉
Offline
(Points 2234)

technology is just so lit!! good video!

<span class="flag-icon flag-icon-ca"></span>Candida
Elite
King
Candida
Offline
(Points 1561)

I hope not made in china tho lol

<span class="flag-icon flag-icon-tw"></span>钟耀汉
Elite
Trusted
钟耀汉
Offline
(Points 2234)

haha I conquer!

<span class="flag-icon flag-icon-au"></span>KingCosworth
Elite
King
KingCosworth
Offline
(Points 2120)

Does it work for the government? It’s slow…

<span class="flag-icon flag-icon-is"></span>Faux Americana
Elite
King
Faux Americana
Offline
(Points 5313)

Why hurry? Chill out man.

<span class="flag-icon flag-icon-au"></span>KingCosworth
Elite
King
KingCosworth
Offline
(Points 2120)

Yeah, you’re right

<span class="flag-icon flag-icon-li"></span>Garret
Elite
Trusted
Garret
Offline
(Points 421)

looks pretty good, we are almost over populated and these machines are gonna take over the jobs.. doomed!

<span class="flag-icon flag-icon-ee"></span>Alexandrella
VIP
Loyal
Alexandrella
Offline
(Points 1707)

interesting… can i get one of these things?

<span class="flag-icon flag-icon-be"></span>Kopper
VIP
King
Kopper
Offline
(Points 2154)

looks like they´re having their own union .. take your time bro

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>SeeD Command
VIP
King
SeeD Command
Offline
(Points 7432)

I pick up beer and deliver blanks to the anheuser-Busch plant in Baldwinsville, NY all the time. The trailer is both loaded and unloaded completely… Read more »

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>willybonka
Elite
Trusted
willybonka
Offline
(Points 1546)

wtf… robot machines have been working in factories for years and fucking years and fucking years… OMG ROBOTS ARE REAL!! AND THEY’RE IN RUSSIA!!… FUCK… Read more »