59
0

She didn’t see that coming, ding dong!4462 views

Ding dong! lmao!


Follow us :@LeakedReality on Twitter| LeakedReality on Facebook


Related videos

12 Responses

12
Leave a Reply

Please Login to comment
11 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
Rick SanchezIzzy OrizzinirugerminiWalkerMan Carrot Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Free rides for gas money
Elite
Loyal

Now he smells his stink finger and licks it like a Lilly pop

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>rugermini
VIP
Winner
rugermini(Points 16110)

lol lol

<span class="flag-icon flag-icon-gm"></span>Mr.Nope
Member
Winner
Mr.Nope(Points 40235)

Haha……avon calling!!!

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>rugermini
VIP
Winner
rugermini(Points 16110)

Eoin? Identity crisis? lol

<span class="flag-icon flag-icon-nz"></span>Gspot Johnny
Elite
Loyal
Gspot Johnny(Points 496)

ding dong sound was the best LOL

<span class="flag-icon flag-icon-bg"></span>Snake Eyes
Member
King
Snake Eyes(Points 870)

lmao, i sure didnt see that coming as well, hahaha

<span class="flag-icon flag-icon-jp"></span>Akio
Elite
Trusted
Akio(Points 177)

surprise> !!!!!!!!!!!!!

<span class="flag-icon flag-icon-gb"></span>Well Bugger Me Sideways
Elite
Trusted

If he’d slipped – “A finger of fudge is just enough…..”

<span class="flag-icon flag-icon-ie"></span>Man Carrot
Member
King
Man Carrot(Points 856)

lol who ever edited this, love ya, fookn hilarious!

<span class="flag-icon flag-icon-ch"></span>Walker
Elite
Trusted
Walker(Points 535)

i wonder if she opened her door after the ding dong? anyone?

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Izzy Orizzini
VIP
Winner
Izzy Orizzini(Points 16479)

Lolllz I’d do it too!

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Rick Sanchez
Elite
Loyal
Rick Sanchez(Points 2630)

Got to get creative when your girl won’t give you her brownie.