219
5

Huge Eel is removed from guys butt14810 views

Huge Eel is removed from guys butt, what the fuck!


Follow us :@LeakedReality on Twitter| LeakedReality on Facebook


Related videos

30 Responses

30
Leave a Reply

21 Comment threads
9 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
23 Comment authors
RonnyMcDonnyThe_one_berzerkSeeD CommandJimbobbytime92KingCosworth Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Uncle Neck Cutter
Guest
Active
Uncle Neck Cutter(Points 9)

Here we eat Eels not fucking em.

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>rugermini
VIP
Winner
rugermini(Points 21668)

@Uncle They probably still ate it!….
lol

Uncle Neck Cutter
Guest
Active
Uncle Neck Cutter(Points 9)

rugermini It’s probably easier to find the few things they dont eat lol.

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>rugermini
VIP
Winner
rugermini(Points 21668)

Umm…yeah that’s some fucked up shit right there…..

Mytur-Bin Izderty
Guest
Active
Mytur-Bin Izderty(Points -22)

Was he preheating it??

<span class="flag-icon flag-icon-fr"></span>olabadie
Member
King
olabadie(Points 757)

He be back as a sushi roll.

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Wolff
Elite
King
Wolff(Points 2102)

what the fricking, where is @Eoin, he loves this shit lol

<span class="flag-icon flag-icon-de"></span>Nickolas
Elite
King
Nickolas(Points 369)

he probably want that back for dinner

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>SeeD Command
VIP
King
SeeD Command(Points 12606)

@Nickolas – hahaha best comment!! 

<span class="flag-icon flag-icon-es"></span>Harold3D
Elite
King
Harold3D(Points 703)

Cannot believe that is for real and came outa his butt, eeew

<span class="flag-icon flag-icon-jp"></span>Akio
Elite
Trusted
Akio(Points 177)

happens when you dont leash your eel, bitch

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Social Nigha
Member
Loyal
Social Nigha(Points 265)

oh fuck no, oh hell naw

<span class="flag-icon flag-icon-af"></span>JewishPower
Elite
Trusted
JewishPower(Points 1060)

he gay now, fuck

<span class="flag-icon flag-icon-lc"></span>Exorcist
Member
Loyal
Exorcist(Points 370)

lmao, how do you figure?

<span class="flag-icon flag-icon-af"></span>JewishPower
Elite
Trusted
JewishPower(Points 1060)

that shit comes out like that, he gon’ ask for more soon

<span class="flag-icon flag-icon-kr"></span>Yoshiko
Member
Loyal
Yoshiko(Points 160)

I took a shit like that once. I went down a pants size as well. yeep

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>Niggardly
VIP
King
Niggardly(Points 4666)

Where the Hell are those brave souls from PETA? Afraid of a shit stank eel?

<span class="flag-icon flag-icon-tr"></span>Trollski
Elite
Loyal
Trollski(Points 295)

How do you explain that?

Uncle Neck Cutter
Guest
Active
Uncle Neck Cutter(Points 9)

Trollski Fishing accident.  cool

<span class="flag-icon flag-icon-ca"></span>digger56
Elite
Loyal
digger56(Points 514)

Thats why I never walk backwards in water
wink

<span class="flag-icon flag-icon-ca"></span>Stovtop
Elite
Trusted
Stovtop(Points 6861)

digger56 hahaha…that made my evening 

<span class="flag-icon flag-icon-ca"></span>Jimbobbytime92
Member
Loyal
Jimbobbytime92(Points 505)

digger56
Haha

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>tinkerdave
VIP
King
tinkerdave(Points 10181)

After watching that I feel eel.

<span class="flag-icon flag-icon-ca"></span>Stovtop
Elite
Trusted
Stovtop(Points 6861)

Good thing it wasn’t a lamprey

<span class="flag-icon flag-icon-ca"></span>Jimbobbytime92
Member
Loyal
Jimbobbytime92(Points 505)

Stovtop
Or any other kind of ray.

<span class="flag-icon flag-icon-au"></span>-Hades
Elite
King
-Hades(Points 5615)

eel never forget this

<span class="flag-icon flag-icon-au"></span>KingCosworth
Elite
King
KingCosworth(Points 2127)

He couldn’t pull that bastard out himself??  Or, ‘it’s a prank bro!’

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>SeeD Command
VIP
King
SeeD Command(Points 12606)

I can think of worse things getting stuck in ones ass. At least it’s skin is smooth, like natural lubricant. 

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>The_one_berzerk
Elite
King
The_one_berzerk(Points 3545)

I’m not sure that I want to know the story behind that…

<span class="flag-icon flag-icon-um"></span>RonnyMcDonny
Elite
King
RonnyMcDonny(Points 2901)

Hugh Jeel has been served an eviction notice